Care sunt simptomele ce indică defecțiunea solenoizilor transmisiei automate și ce consecințe atrag

Care sunt simptomele ce indică defecțiunea solenoizilor transmisiei automate și ce consecințe atrag? Pentru a oferi un răspuns corect la această întrebare, trebuie să cunoști particularitățile de construcție ale acestui dispozitiv. Solenoidul transmisiei automate este în forma unei tije înfășurată cu cupru. La furnizarea energiei electrice, tija se deplasează, deschizând supapa, prin care curge uleiul ce schimbă vitezele.

În funcție de modalitatea de operare, există 2 tipuri de solenoizi: 1. închiși în mod normal - În stare de repaus, supapa este închisă, la furnizarea energiei acesta se deschide. 2. Deschiși în mod normal – un asemenea solenoid se deschide în stare de repaus. La furnizarea energiei, acesta se închide. De asemenea, există solenoizi multi-canal, principiul de funcționare a acestora nu este deosebit de diferit. Aceste piese sunt calculate în mediu pentru 300.000-400.000 cicluri de comutare. Totul, în mare parte, depinde de cutie. În unele cazuri, acestea se pot defecta mult mai devreme. Cauze pentru defectarea solenoizilor sunt suficiente.

La multe autovehicule moderne, sunt instalate doar versiune neprelucrate. Pentru acestea, unica opțiune este curățarea cu aer comprimat sau cu ultrasunete. La cele pliate poate fi schimbată înfășurarea. Dar, problema principală este blocajul pieselor. Cu acuratețe spălați toate părțile solenoidului în apă, lăsați-le să se usuce, și reasamblați-l. După asamblare se recomandă a fi verificată funcționalitatea piesei.