Cum se schimbă uleiul la transmisia automată

1. 1. Prima modalitate, tradițională – înlocuirea parțială a uleiului, împrospătarea acestuia. Se deșurubează capacul de la carterul transmisiei automate (jos), se drenează atât ulei cât poate curge și se toarnă tot atât (sau mai mult/mai puțin – nivelul se verifică după pipăire). Cu toate acestea se schimbă 30-40% de ulei. Oricum, la transmisia automată nu se întâmplă nimic cardinal – uleiul nou, pur și simplu, se amestecă cu cel vechi. Dacă este nevoie de schimbat mai mult de 30-40% de ulei sau tot uleiul, procedura de înlocuire parțială se recomandă a fi repetată de câteva ori (3-5) peste fiecare câteva sute de kilometri parcurse.

Detalii

Sistemele tranzacției integrale: de la sursă până la totaluri

În cazul în care generalizăm prea mult. Iar dacă analizăm mai profund, atunci se descoperă că primul automobil cu tranzacție integrală a apărut cu mai mult de un secol în urmă. Și în această perioadă, aproape egală cu toată istoria automobilului, sistemul a fost supus unor transformări mari, reieșind din necesitățile și conceptele curente. Cum s-a întâmplat acest lucru și cu ce au de a face proprietarii de automobile cu tracțiune integrală în prezent?

Detalii

Care sunt simptomele ce indică defecțiunea solenoizilor transmisiei automate și ce consecințe atrag

Care sunt simptomele ce indică defecțiunea solenoizilor transmisiei automate și ce consecințe atrag? Pentru a oferi un răspuns corect la această întrebare, trebuie să cunoști particularitățile de construcție ale acestui dispozitiv. Solenoidul transmisiei automate este în forma unei tije înfășurată cu cupru. La furnizarea energiei electrice, tija se deplasează, deschizând supapa, prin care curge uleiul ce schimbă vitezele

Detalii