Repararea blocului hidraulic

Maxresdefault

În cutia de viteze automată, blocul hidraulic îndeplinește funcția de reglare a presiunii și controlului debitului lichidului de transmisie, pe baza prelucrării semnalelor electronice survenite de la sistemul de control. Blocul hidraulic – un sistem complex, compus din carcasă, regulator de presiune, supape, arcuri și bile. Din cauza construcției complexe, reparația blocului hidraulic poate fi efectuat doar în autoservice-uri profesionale, cu personal calificat. Construcția blocului

Carcasa blocului hidraulic – piesă integrantă a aliajului de aluminiu. Supapele, utilizate în sistem, pot fi atât de tip solenoid, cât și mecanic. Supapele solenoide pot fi construite în formă de bloc, care dispune de 4-6 solenoide separate. Înlocuirea unui asemenea bloc va fi mai ieftină decât repararea unui solenoid. Supapele, indiferent de tipul lor, îndeplinesc câteva funcții în blocul hidraulic:

• distribuția fluxului lichidului de transmisie (ATF);
• panou de control;
• modificarea (reglarea) presiunii ATF.
Principiul acțiunii blocului hidraulic

Activitatea transmisiei automate necesită o anumită presiune internă, care se creează cu ajutorul pompelor speciale. În diferite regimuri de lucru a automobilului (la fel și în diferite părți a transmisiei automate), nivelul de presiune trebuie să fie diferit; astfel, în mersul gol, este menținută doar presiunea minim necesară.

Cauzele defecțiunilor blocului hidraulic Un șir de simptome indică uzura blocului hidraulic. Printre acestea nivelul crescut al zgomotului, vibrații puternice. De asemenea, la schimbarea vitezelor pot fi observate lovituri. Uneori motorul se oprește la schimbarea vitezelor din regimul Drive în Parcare. Cauza exactă a defecțiunii poate fi stabilită doar la conectarea senzorilor electronici a transmisiei automate la panoul modern de diagnosticare.

Adresați-vă la profesioniști Pentru a evita greșelile care pot costa scump, reparația blocului hidraulic, precum și a altor noduri a transmisiei automate, trebuie încredințată doar autoservice-urilor verificate, precum este ”GEARBOX”. În afară de reparație, se efectuează setarea și calibrarea blocului hidraulic. Dacă pentru repararea transmisiei automate sunt necesare piese originale, noi vom organiza comandarea și livrarea acesteia în cei mai mici termeni. Pentru reducerea costului lucrărilor de reparație este posibilă livrarea pieselor neoriginale (analoage).