Schimbarea uleiului din cutia de viteză automată prin metoda tradițională și fluidă

Dealerii autorizați ai producătorilor de automobile, nu de puține ori încearcă să-și convingă clienții de faptul că schimbarea lubrifianților la cutia de transmisie (ATF) nu este necesară și că cutia automat este o cutie care nu necesită întreținere. Autoservice-ul nostru afirmă contrariul! Schimbarea uleiului la transmisia automată este obligatorie, deoarece odată cu trecerea timpului unsoarea își pierde proprietățile fizice și chimice originale, ceea ce provoacă uzura pieselor mobile și poate determina necesitatea de a repara cutia ”automat”. Deci, pentru a evita asemenea probleme, este necesară schimbarea periodică a uleiului.

Detalii

Reparația transmisiei automate

Transmisia automată este o parte componentă importantă a automobilului. Centrul nostru tehnic, diagnostichează și repară cutia automată de viteze. Noi utilizăm doar cele mai bune soluții și tehnologii. Transmisia automată are o construcție destul de complicată, motiv din care toate lucrările trebuie a fi executate de meșteri calificați. În cadrul companiei noastre, activează doar asemenea oameni, de aceea fiecare client poate fi liniștit pentru calitatea lucrărilor.

Detalii

Reparația transmisiei cu variației continuă

Diagnoză, reparație și înlocuire a transmisiei cu variație continuă Transmisia cu variație continuă – cutia de viteze cu variație continuă, care mai este numită CVT. Această denumire se descifrează ca ”continuously variable transmission”. În traducere din limba engleză - transmisie variabilă continuă. La autovehicule, transmisiile cu variație continuă se utilizează pentru schimbarea vitezei variabile de rotație a motorului. Acest lucru permite economisirea considerabilă a consumului de combustibil. .

Detalii

Reparația DSG

Transmisia DSG este o cutie de viteze manuală modernă, cu schimbare de viteză electronică. Actualmente, există doar doi producători al unor asemenea transmisii – ”Borg Warner” și ”Getrak”. Acest tip de transmisie este dotat cu ambreiaj dublu (atât uscat, cât și umed) și are 6 sau 7 viteze, care sunt coordonate de un dispozitiv electronic „Mecatronic” (unitate hidraulică cu computer amplasat pe ea – unitate de control electronică). Accesând link-ul din partea dreaptă ”Reparația DSG” veți afla mai multe informații cu referire la repararea DSG în Moscova, precum și reparația DSG Volkswagen și reparația DSG Audi, la momentul de față.

Detalii

Repararea sistemelor automate de tracțiune integrală

”Automobilele, automobilele literalmente toate sunt umplute” … Și nu automobile simple, ci cele cu tracțiune integrală. Dacă cândva aceasta era o caracteristică specială a vehiculelor SUV, acum sistemele de tracțiune integrală sunt tot mai des folosite pe autoturismele de fabricație modernă. Pe conducătorii auto nu-i deranjează nici prețurile mai înalte la automobilele cu tracțiune integrală, nici reparația scumpă a automobilelor la Kazan și alte orașe. Cererea întotdeauna generează oferte – apar tot mai multe varietăți a sistemelor respective. Noi propunem să vă clarificați în tipurile de bază. .

Detalii

Reparația mecanismului de distribuție

Reparația sistemelor de distribuție – cutiilor de distribuție a transmisiei automate Doar gândiți-vă – automobilul dvs. ascultător vă îndeplinește toate ”instrucțiunile”, comenzile, iar transmisia automată împreună cu mecanismul de distribuție transmit în mod impecabil motorului voința dvs. Și așa se întâmplă zi de zi … Dar, uneori, apar momente când ceva vă pune în gardă, - apare un zgomot straniu. Survin dificultăți de exploatare a automobilului. Cineva încearcă să descopere defecțiunea de sine stătător, altcineva nu dorește să-și pună la încercare destinul și se adresează la autoservice-ul ”GEARBOX”. Iar a treia categorie nu atrage atenție ”semnalelor”, astfel expunându-se pe sine și propriul automobil unor teste nerezonabile.

Detalii

Reparația hidrotransformatorului

Cutia de viteze automată, treptat, a trecut din rubrica exotică în cea clasică. Aceasta a devenit un mecanism complex. Una dintre componentele principale ale transmisiei automate fiind hidrotransformatorul. La automobil, convertizorul de cuplu este amplasat între motor și transmisie. Acesta este fixat cu șuruburi de volanta motorului.

Detalii

Renovarea canelurilor

În primul rând, acest serviciu este solicitat de proprietarii automobilelor de mărcile: Kia, Hyundai, Mazda și Volvo. Modelele: Kia Sorrento, Kia Sportage, Hyundai Santafe, Hyunday Tucson (IX35), Hyundai Veracruz (IX55), Mazda CX9 și Volvo S80/XC70/XC90 și altele. Dat fiind faptul că modelele respective au o ”boală cronică” – distrugerea conexiunii canelate a mecanismului distribuției și cutiei de viteze, ceea ce provoacă defecțiunea completă a tracțiunii integrale a automobilului.

Detalii

Repararea blocului hidraulic

În cutia de viteze automată, blocul hidraulic îndeplinește funcția de reglare a presiunii și controlului debitului lichidului de transmisie, pe baza prelucrării semnalelor electronice survenite de la sistemul de control. Blocul hidraulic – un sistem complex, compus din carcasă, regulator de presiune, supape, arcuri și bile. Din cauza construcției complexe, reparația blocului hidraulic poate fi efectuat doar în autoservice-uri profesionale, cu personal calificat.

Detalii

Inspecția și întreținerea solenoizilor

Disfuncționalitățile de bază ale solenoizilor transmisiei automate și reparația acestora Mai jos vom prezenta cele mai răspândite ”boli” ale solenoizilor. Important! Pentru funcționarea îndelungată a solenoizilor, nu este important producătorul acestora, ci calitatea uleiului. Cauza uzurii și a ”penelor” solenoizilor, este faptul că din cauza uleiului necalitativ, solenoizii se înfundă cu depuneri de praf de hârtie, bronz și aluminiu, care survine de la consumabile și componente uzate.

Detalii

Reparația blocurilor electronice

Unul dintre cele mai ”nepermanente” elemente ale automobilului, este blocul de control electronic. Nu-i îndeajuns că aceste piese la automobil nu sunt permanente, mai au particularitatea de a se deteriora din motive multiple. De obicei, defecțiunea se manifestă în refuzul funcționării însăși a transmisiei automate. Altfel spus, automobilul se va porni, dar nu va avea posibilitatea de a susține activitatea cutiei de viteze automate, deoarece însăși logistica de control a transmisiei automate nu funcționează. Nu trebuie să uităm că exploatarea agregatului cu blocul electric uzat este nesigură și ar putea conduce spre un rezultat și mai dezastruos.

Detalii

Întreținerea tehnică curentă a transmisiei automate

Cutia de viteze automată – varietatea transmisiilor automobilelor, este asigurată de alegerea potrivit condițiilor curente de trafic, fără implicarea directă a șoferului. Transmisia automată este un mecanism complex, funcția căruia constă în transmiterea mișcării de rotație la diferite agregate, precum și schimbarea mărimii și direcției de rotație

Detalii