Inspecția și întreținerea solenoizilor

Disfuncționalitățile de bază ale solenoizilor transmisiei automate și reparația acestora Mai jos vom prezenta cele mai răspândite ”boli” ale solenoizilor. Important!

Pentru funcționarea îndelungată a solenoizilor, nu este important producătorul acestora, ci calitatea uleiului. Cauza uzurii și a ”penelor” solenoizilor, este faptul că din cauza uleiului necalitativ, solenoizii se înfundă cu depuneri de praf de hârtie, bronz și aluminiu, care survine de la consumabile și componente uzate.

Cea mai răspândită cauză a defecțiunii solenoizilor – uzura pieselor acestuia: bucșe, colectori, supape sau bile. Pistonul se înfundă cu zgura pieselor uzate și a uleiului, totul începe cu problema de comutare – acesta înclină, apoi sporește volumul de funingine, și se defectează supapele.

Curios! Sursa celor mai siguri solenoizi nu depășește 400 mii km. Construcțiile moderne a solenoizilor sunt mai simple decât predecesorii săi. Blocurile hidraulice sunt confecționate din oțel turnat, iar acum din – aluminiu. Cândva era posibil de turnat un lichid analog uleiului, iar acum solenoizii sunt mult mai gingași. Dar, cu toate acestea, din cauza tuturor acestor inovații s-a redus consumul de combustibil, a crescut dinamica și confortul automobilului, toată mecanica transmiterii automate a început să funcționeze cu exactitate, bine organizat și acum.